Hemlig sekreterare...

Anton Inledde mötet och berättade om projektet.

Vanja sade att bloggen är ful.

Robin har inte sett affischen.

Viktor vill ha mer saft.

 

Dagens ämne: konsumism.

Anton är oproffsig säger han och citerar från Wikipedia.

Anton skäller på Ullastina.

Jag tog en dubbelmacka.

 

Lever vi i konsumismen?

Ja. Mobiler nånstans ska hålla i 5 år.

Hihi. Plastmuggar är konsumistiskt tycker jag.

Kvalité är bra. Hur viktig är mobilen? Funktioner..

Förr var rika tjocka och fattiga smala.

Nu tvärtom. Hihi!

 

Anton bubblar om Kina och Indien och att vi är lata.

Skolprat.

Olika nivåer.

Jag har lite pepkarkaka mellan tänderna.

 

Borgare för dum politik. Ush, snåljåpar.

Vem ska man anställa?

Gamla, unga erfarna, oerfarna?

 

Det var gott fika

Hur lagar vi klimatet?

Anton säger ”öh”.

Knark är nog inte så bra.


Kommentarer
Postat av: Vanja

Jag lägger gärna till att jag gjorde det opassande uttalandet om bloggens design innan den blivit fin med Viktors hjälp :)

2010-01-11 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0